Monday, March 23, 2009

The DareDevil



salam .... kembali lagi , aku mcm dah ketagih lak untuk menulis dalam blog nie .... memandang kan hari nie kerja di opis tidak begitu banyak , so aku buat keputusan untuk meneruskan ceriter aku ini .... kembali kepada zealousian , sebelum ini the cosa nostra a.k.a the anchor menjadi topik ceriter aku , skrg giliran seorang lagi pemain zealous yang amat aku kagumi dan hormati tidak lebih dan tidak kurang .... maaf aku pohon sekiranya banyak perihal team aku diceritakan dalam blog nie .... huhuhuhu ... dah nama blog aku kan.... hihihihih

ok ..... sesuai dengan statement gambar diatas "THE MAN WITHOUT FEAR" , THE DAREDEVIL ... huhuhu , aku rasa amat sesuai aku anugerahkan gelaran ini kepada kawan aku nie , aku rasa dia pun tak tahu aku panggil dia dengan gelaran ini .... dan kemungkinan besar jugar dia akan mengamuk dengan gelaran ini ( ahaksss ) , tetapi ader cerita di sebalik "THE MAN WITHOUT FEAR" ini .


Dilahirkan pada 24.02.1980 .... Danial "d3nn" merupakan satu - satunya player Zealous yang paling berpengalaman dan mempunyai rekod seorang pemain paintball taraf tournament di dalam Zealous apabila kelab ini mula ditubuhkan . Seorang yang amat meminati bolasepak dan merupakan seorang peminat fanatik Kelab Bolasepak Liverpool ( yaaaa man , you never walk sorang .. ) .




Bukan senang untuk mendekati mr.danial kiter nie ..... once u gain his trust , u r his friend forever .... merupakan teknikal person dalam team selain mr.arif "d'man" samad , anggota kerja penerbitan tv.

Peminat style rambut ala MOHICANS mcm aku jugak , tapi memandangkan aku kerja kerajaan tak mampu dik woiiii .....



Mengapa gelaran daredevil aku berikan padanyer kerana personally aku menganggap nyer suatu perkara yang baik , kerana dia merupakan seorang yang berani kerana benar dan tidak takut mengaku kesalahannya dan all da'zealousian know , kalau aper2 hal yang berlaku he will be there to comfort us in a good ways ... but at last , he still a humain being brader .... guys ( zealous brothers ) , u all pasti tahu kan kenaper gelaran nie sesuai dengan dia .... hiihihihii

ok ... sudah banyak ku ceritakan pasal mr.assistant captain danial "d3nn" nie .... sampai berjumpa lagi dalam THE PATRIOT ... huhuhuhu

jangan mare yerrrr en dan ... uhuhuh

No comments:

Post a Comment