Wednesday, March 25, 2009

The Patriot





salam , worait , cuma tinggal tak sampai 2 hari lagi , "medan pertempuran" jaguh - jaguh paintball Malaysia akan memanaskan dan menghangatkan Bandaraya Johor Bharu . Dan untuk julung kalinya , Bandaraya Johor Bharu dan venue UTM , Sekudai menjadi gelanggang rasmi Siri Liga Paintball Kebangsaan setelah hampir 4 tahun ia di langsungkan dengan cemerlang dan penuh dedikasi , teratur & MERIAH !! Suka aku menceritakan pasal Jaybee nie sebab topik post aku kali melibat salah seorang sahabat atau lebih tepat saudara ku di dalam maupun diluar dunia paintball , mr addy "ohohoy" snakeman zealous

Berasal dari Johor Bharu dan merupakan anak jati JB , mengalir darah dan semangat pahlawan melayu dalam setiap inci pembuluh darah amat jelas aku memberi gelaran THE PATRIOT kepada mr."ohohoy" kiter nie ...



Dilahirkan pada 10.11.1985 anak sulong dan selalu memainkan peranan sebagai "middleman" dalam team zealous dalam setiap perbincangan . Seorang yang peramah dan baik tutur bicaranya dan amat senang di dampingi , peminat no 1 Dato M Daud Kilau ( now , u'll know why this fella nickname is "ohohoy" .. hahaha )



Mengapa THE PATRIOT , senang sajer , kesetian dan pengorbanan nyer terhadap Zealous bukan sahaja terhadap sukan paintball semata - mata , malah selalu dia ingatkan mengingatkan dan berpesan Paintball bukan segala - galanya tetapi pengorbanan nyer melebihi dari itu .



ermmm .... bertugas di sebuah syarikat penyiaran , pandai dalam hal "cilok - mencilok" , suka akan gadis gadis yang gembu lagi di bomm .... dan merupa rakan seperjuangan mr danial "d3nn" sebelum menyertai Zealous .

Ok lah cukup kot .... sampai berjumpa lagi selepas NPL JB ... good luck to every team that participate no matter in what division u all playing .... u all make it happen ... !! GOOD LUCK !!

No comments:

Post a Comment