Wednesday, April 15, 2009

MPOC to XPOC !!



“They should rename it
XPOC instead of MPOC”







Aku jumpa "benda" nie dalam salah satu Blog yang amat kerap aku buka ,

http://www.seburo.blogspot.com/

Luahan dan Pendapat yang di keutarakan dalam blog nya amat aku hormati dan aku menerima nya dengan hati terbuka .... dan segala berita mengenai rakan - rakan di seberang sana banyak diceritakan dalam blog ini ....

Namun , apa yang cuba diluahkan oleh wakil blog ini , menunjukkan kematangan pemain / pasukan paintball dalam menilai dan memberi pandangan dalam pelbagai aspek supaya MUTU PENGANJURAN di harap lebih baik ....

Walaupun , sudah "berkurun" Siri MPOC ini bertapak di dalam negara kita , namun hampir setiap tahun , "kepincangan"nya masih kedengaran .... erm , tak tahu la ....

FOR XPOC .... ALL THE BEST !!

2 comments:

  1. ini style.
    artical paling style aku baca.
    hahahahaha.
    keep it up slashit.
    good job

    ReplyDelete
  2. some je net...yg lain hmm...copy haha!!! ooppsss sorry mr slashit!! btw well said...

    ReplyDelete